Thursday 21 April 2011

Tahniah untuk aku.

Tahniah? hehe untuk apa? Sebab bukak rumah ni ler, apa lagi. InsyaAllah blog ini akan di teruskan andai daya kudrat tu kuat. Suka tengok blog orang lain yang meriah dengan makanan, resepi dan bermacam.

Untuk aku letak resepi dalam ni rasanya tidak ler, cuma mungkin gambar-gambar sajer kot. Sebab aku suka tengok Che Mat Gebu punya makanan dan pinggan mangkuk dia, Kak hana di jepun nun shoot gambar masakan dia.. perghhh yg biasa-biasa pun boleh merenjis air liur. Kak Lestari pun tak kurang hebatnya. Macam nak pergi jer mintak lauk dia, rumah lak sekangkang kera jer ni dengan dia, jalan kaki pun sampai ni. Tapi takkan ler nak wat camtu hahaha..

Sebelum kejauhan blog ni pergi.. (jauh kerr?? haha) Saya dengan rendah hati, diri serta jiwa nak memohon ampun dan maaf kepada semua-semua blogger yang saya selalu copy paste resepinya. Bukan dengan niat lain, sebab saya ni kat rumah terlalu limit masa nak bertenet, jadi saya akan copy paste jadikan filing untuk rujukan saya. Setakat ni ada 3 File dengan tertera nama blog-blog mereka-mereka ni : --> Che Mat GebuKak Ita dan hana, japan kat rumah. Bila kematian idea, memang 3 fail ni ler yang saya belek-belek. Naik lunyai semuanya.

Kalau mereka-mereka ni terrrrbaca ler, mintak halal yer.. Saya beranggapan yang saya copy ini sekadar ilmu yang di sebarkan untuk saya. Jika ikhlas tuan punya memberi, maka urusan Allah pula nak memberi pahala.. Amiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Okeyler, untuk hari ini. hari pertama kononnn idea merepek tu agak kurang hehe.. Salam semuaaa..

No comments:

Post a Comment