Wednesday 8 June 2011

Kisah Suami Curang

emm saya baru 14 hari melahirkan anak kedua...sepanjang mengandung anak kedua ni, suami memang tak pernah sentuh perut saya, bila saya suruh sentuh rasa gerakan baby pun susah sangat dia nak buat, dia terlalu sibuk dgn facebooknya...

Setiap hari balik dari keja sampai rumah dalam 7 lebih malam, masuk je rumah saya terus ke dapur nak siapkan makan malam dan suami masuk je rumah terus je naik gi bilik memerap dalam bilik dan on facebook...saya ni yang lurus bendul dari awal bernikah hingga la ni dah 3 tahun berkahwin tak pernah sebesar zarah pun mencurigai suami...lebih2 lagi suami sering menafikan yang dia seperti suami2 orang lain yang suka main kayu tiga di belakang isteri...

Hingga la satu hari tu di rumah mentua, saya tanpa sebarang niat lain membaca facebook suami saya dan saya tiba2 nak buka inboxnya..alangkah terkejutnya dan rasa tak percaya bila saya baca mesej2 berbaur lucah antara suami saya dan perempuan JB tu....perempuan dah anak 3 dan muda setahun dari saya...

Isteri mana yang tahan membaca mesej2 lucah suami sendiri??? di saat saya tengah sarat untuk menunggu bila2 masa saja akan melahirkan anak kedua, suami pula sibuk mengatur temujanji tuk bjumpa dgn pompuan tu di KL hujung april ni....sepatutnya di saat ni si suami sibuk menyediakan persiapan bersalin dan persiapan menerima kelahiran orang baru tapi sebaliknya sibuk menggatal dan memuaskan nafsu dgn betina lain!!!!

Keesokannya harinya saya terus melahirkan anak, padahal tarikh jangkaan bersalin saya adalah seminggu lagi tapi mungkin akibat tekanan yang teramat sangat menyebabkan baby ni keluar cepat, tapi syukurlah lagi cepat saya melahirkan lagi cepat saya sembuh...saya sangat sakit dengan apa yang suami lakukan, saya sangat mempercayainya dan tidak pernah mencurigai kata-katanya sejak kami bernikah, saya sanggup berkorban demi suami, saya tidak pernah berkira dari segi kewangan, saya sedaya upaya ingin mengubah penampilan suami supaya dipandang orang, tapi sebaliknya apa yang saya lakukan hanyalah memakan diri saya balik...suami sikit pun tidak menghargai saya....

Saya sangat terkilan semasa mengandung anak kedua setelah penat lelah siapkan makan malam dan mengemas dapur dan adakalanya membasuh pakaian suami, kemudian bila saya masuk bilik membaringkan badan saya merayu suami supaya usap usapkan lembut kaki saya kerana saya rasa teramat letih dgn perut yang membesar, malangnya suami sikit pun tidak mempunyai rasa simpati pada saya, saya tidak dipedulikannya langsung, malahan baring membelakangi saya dan menghadap facebooknya saja hingga ke tengah malam....akibat daripada kecurangannya, saya telah memohon cerai darinya....sakitnya ditipu suami hanya Tuhan saja yang tahu....

Cerita ini saya ambil di blog ini --> http://miyainsyira.blogspot.com/2011/04/oh-woo-oh-oh-oh-suami-curang-nak.html

Aduhhh.. inilah bahananya ber FB bagi orang lelaki yang Jakun dengan keseronokkan. Orang lain nak ber FB dia pun nak. Sudah tahu hati tu kurang imannya, tak perlulah nak mengikut arus moden. Sendiri mau ingat.

Saya? Saya pun ada FB, tapi saya jenis yang tak suka chatting or Personal Message whatsoever. Maybe tu jlan selamat yang saya ambil.

Berhati-hatilah kawan-kawan. Yang utama dalam hidup Dosa dan Pahala...

No comments:

Post a Comment